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Características del producto

Características principales

Título del libro
Marketing 4.0
Subtítulo del libro
Transforma tu estrategia para atraer al consumidor digital
Autor
Philip Kotler
Idioma
Inglés
Editorial del libro
Wiley
Tapa del libro
Blanda
Con índice
Año de publicación
2018

Otros

Cantidad de páginas
192
Altura
22 cm
Ancho
15 cm
Peso
250 g
Con páginas para colorear
No
Con realidad aumentada
No
Traductores
María de Ancos
Género del libro
Negocios, finanzas y economía
Subgéneros del libro
9789874467249, J42l42, Libro
Tipo de narración
Novela
Edad mínima recomendada
18 años
Escrito en imprenta mayúscula
No

Descripción

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand—and they are surrounded by alternatives every step of the way. You need to stand up, get their attention, and deliver the message they want to hear. This book examines the marketplace's shifting power dynamics, the paradoxes wrought by connectivity, and the increasing sub-culture splintering that will shape tomorrow's consumer; this foundation shows why Marketing 4.0 is becoming imperative for productivity, and this book shows you how to apply it to your brand today.

Marketing 4.0 takes advantage of the shifting consumer mood to reach more customers and engage them more fully than ever before. Exploit the changes that are tripping up traditional approaches, and make them an integral part of your methodology. This book gives you the world-class insight you need to make it happen.

Hardcover: 208 páginas
Editor: Wiley;
Idioma: English
ISBN-10: 1119341205
ISBN-13: 978-1119341208
Dimensiones del producto: 17 x 4.3 x 24.1 cm
Autor: Philip Kotler
Titulo: Marketing 4.0

LIBROTOPO
Con más de 20 años de experiencias en ventas de métodos y literaturas en idiomas.
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