official-store-logo

Paga en cuotas

Envío a nivel nacional

Conoce los tiempos y las formas de envío.

Stock disponible

Libreria de la U

Tienda oficial de Mercado Libre

+5mil Ventas

Características del producto

Características principales

Título del libro
Materials for the learning of english and teachers`professi
Serie
9587727388
Autor
Astrid Núñez Pardo, María Fernanda Téllez Téllez, Judi
Idioma
Español
Editorial del libro
Editorial U. Externado de Colombia
Edición del libro
2017
Tapa del libro
Blanda
Volumen del libro
1
Con índice
Año de publicación
2017
Marca
U. Externado de Colombia
Modelo
Libro

Otras características

Cantidad de páginas
376
Altura
14 cm
Ancho
21 cm
Peso
360 g
Material de la tapa del libro
Blanda
Con páginas para colorear
No
Con realidad aumentada
No
Traductores
No Aplica
Género del libro
Ciencias sociales
Subgéneros del libro
Educación y Pedagogía
Tipo de narración
No aplica
Versión del libro
No aplica
Tamaño del libro
Mediano
Colección del libro
No Aplica
Accesorios incluidos
No
Edad mínima recomendada
5 años
Edad máxima recomendada
99 años
Escrito en imprenta mayúscula
No
Cantidad de libros por set
1
ISBN
9789587727388

Descripción

NOMBRE COMPLETO
Materials for the learning of english and teachers`professional growth
_____________________________________________________

INFORMACIÓN ADICIONAL

- Estado: Nuevo
- Editorial: U. Externado de Colombia
- ISBN: 9789587727388
- Autor: Astrid Núñez Pardo, María Fernanda Téllez Téllez, Judith Castellanos Jaimes
- Año de edición: 2017
- Idioma: Español
- Páginas: 376
- Peso: 360 gr
- Tamaño: 14 x 21 cm

_____________________________________________________

DESCRIPCIÓN:

This book is the compilation of eight research studies conducted by the students from the Master's in Education with Emphasis on English Didactics at the School of Education in Universidad Externado de Colombia, and one study carried out by the professors from the same Emphasis. It illustrates the students' research process focused on various English didactíc issues relevant to the EFL community of teachers. This issues comprise several themes such as materíals development for teachers' professional growth, undergraduate students' critical thinkíng skílls revealed through ín-dass debates on controversial íssues ín an EFL dassroorn, the enhancement of wrítíng through cooperative learning, the improvement of oral fluency through vocabulary learníng actívíties based on collocations, materials development for learning English for specific purposes, development of task-based vocabulary to enhance reading comprehension, the process approach to develop argumentative skills, meaningful photographs to engage students in oral activities, and fostering reading strategies through the use of authentic materials. This book divided into nine chapters. Each chapter explains the corresponding research process undergone by the students. It describes their theoretical considerations, instructional and research designs, data analysis and findings, and condusions in relation to their concern.

Preguntas y respuestas

¿Qué quieres saber?

Nadie ha hecho preguntas todavía. ¡Haz la primera!